قیمت گچ برگ | گچ برگ باتیس

روش نصب گچ برگ (سقف کاذب کناف)
گچ برگ به صفحات روکشدار گچی گفته میشود که برای ایجاد سقف کاذب ، دیوار کاذب و ... مورد استفاده قرار می گیرد.نصب گچ برگ بسیار سخت و حساس است و اگر نصب آن به درستی انجام نشود دیگر ظاهر مناسبی نخواهد داشت و همچنین و کاربرد مورد نظر را نخواهد داشت.

روش اجرا و نصب سقف کاذب گچ برگ کناف
در این مطلب میخواهیم شما را بار روش نصب گچ برگ را آشنا کنیم تا افرادی که هیچ شناختی نسبت به نصب گچ برگ یا نصب کناف ندارند با آن آشنا شوند.

مصالح مورد نیاز برای نصب سقف کاذب عبارت اند از:
برای نصب گچ برگ از انواع سازه کناف مانند:پروفیل نبشی L25 .  پروفیل UH36 .  پروفیلF47  . پانل گچی  یا گچبرگ . پیچ سازه به سازه . پیچ پانل . میخ و چاشنی .  اتصال کلیپس . اتصال براکت  . اتصال Ht90 .  بتونه . نوار دررگیر  استفاده میشود.همچنین 
ابزار مورد  نیاز جهت اجرای سقف کاذب کناف هم عبارتند از:
دستگاه میخ کوب . دستگاه  پیچ کن یا اسکروگان  یا دریل مناسب جهت  بسته و باز کردن پیچ .تراز لیزری  یا شلنگ تراز. اره مخصوص برش پانل  . تیغ و کاترینگ. قیچی آهن بر کوچک. چکش . همزن دریلی .  سطل درست کردن بتونه  . کاردک و لیسه  مخصوص بتونه کاری . پیچ گوشتی  دستی . ریسمان رنگی.
پنل ضد رطوبت MR از سری گچ برگ های خانواده گچ برگ باتیس
این محصول که به پنل سبز نیز معروف است از گچ برگ های بسیار مرغوبی می باشد که جهت استفاده در محیط های مرطوب و نم دار طراحی شده است .پنل های ضد رطوبت MR جهت استفاده در محیط های مرطوب است و نباید به طور مستقیم با آب برخورد داشته باشد.
سالیان سال است که محصولات گچ برگ به جدی ترین رقیب سقف های سنتی گچی و رابیتس کاری تبدیل شده اند .گچ برگ باتیس برای هر محیط و شرایط جوی، محصول خاصی را پیش بینی کرده است .به عنوان مثال در محیط های بیمارستانی و درمانی محصولات آنتی باکتریال را تولید نموده است ،که درصد آلوده شدن محیط به انواع میکرب را به حداقل می رساند.یا برای محیط هایی که نیاز به آکوستیک شدن دارند محصولاتی نظیر تایل های آکوستیک کراس فیشرد یا اشلیشت را ارائه می نماید.
در این میان ضرورت تولید محصولی جهت محیط های مرطوب ضروری به نظر می آمد که کازخانه کناف محصول پنل MR را روانه بازار ساخت ، پنل ضد رطوبت MR با ضخامت 12/5 میلیمتر دارای روکش سبزرنگ می باد که آن را از پنل های معمولی RGکناف متمایز می سازد.

Comments